torstai 9. kesäkuuta 2011

Rinsessan kesäkuulumiset


Hörr hörr kaikki innokkaat ihailijani!

Lähettelen terveisiä täältä laitumelta. Mami ja se kiva setä on tullu aivan hulluksi ja ne ovat treenanneet minuu aeva hulluna. Onneksi nyt pääsin välillä ruohostamaan N-tamman kanssa tänne maalle mutta ne turjat lupasivat käydä lenkittämässä minua täälläkin. Ei ole tarvetta! Juoksen itse! Katsokaa vaikka!

No. Olen kunnostautunut urheilun saralla ja nämä pässit vihdoin hokasivat mikä on mun laji... niin siis syömisen ja tuhmailun ja nukkumisen lisäksi... no estehyppy! Olen tosi taitava aitajuoksija, se kiva setä on koittanut vähän opastaa miten niitä kuuluu mennä mut hei mä tiedän. Seriously guys, näyttääks tää et mä en tiedä?


Mami otti oikein videotakin. Katsokaa ja kadehtikaa Vaadin että nimeeni lisätään titteli "Pätevä". Rinsessa hyppää

Ei kommentteja: